Srebrna odznaka YouTube dla OTOMOTO TV

Łukasz Borowicz

22 grudnia 2020

Wielkie dzięki! OTOMOTO TV jest dla Was

Srebrna odznaka YouTube to marzenie niejednego “jutubera”. To dowód uznania za wkład w rozwój portalu, tworzenie interesujących i chętnie oglądanych treści, a także za przekroczenie granicy 100 tysięcy subskrybentów. – To wszystko zasługa naszych widzów i im należą największe podziękowania – mówi twórca OTOMOTO TV.

„Osrebrzone” OTOMOTO TV

YouTube nagradza największe profile w swoim portalu odznakami. Pierwszą, którą można otrzymać jest srebrna, a jej przyznanie wiąże się z przekroczeniem 100 tysięcy subskrybentów danego kanału.

– Gdyby dwa i pół roku temu ktoś mi powiedział, że po takim czasie regularnie oglądać nas będzie tylu internautów, to bym pewnie nie uwierzył – zaczyna Marcin Domagała, autor ponad setki testów wideo samochodów używanych i “twarz” OTOMOTO TV. – Nasze materiały odtworzono już ponad 20 milionów razy, a do zdecydowanej większości nasi widzowie trafiają sami. Nie stawiamy na płatne kampanie reklamowe, wierzymy że wartościowe treści obronią się same.

Srebrna odznaka YouTube dla OTOMOTO TV

Sztandarową pozycją kanału są testy samochodów. Ale nie nowych, pachnących salonem i oklejonych gdzieniegdzie folią, by przypadkiem ich nie zadrapać. Marcin Domagała zyskał uznanie, bo zasiada za kierownicą aut z rynku wtórnego, który w Polsce zajmuje zdecydowaną większość tortu branży automotive.

– Skoro Polacy w ciągu roku kupują ponad 1,5 miliona używanych pojazdów, to właśnie o nich chcą dowiedzieć się jak najwięcej. Moim zadaniem jest je sprawdzić i w kompleksowy, a zarazem przystępny sposób – “jutubowy”, dodajmy – o nich opowiedzieć. Pytań o konkretne modele i wniosków o testy kolejnych samochodów nie brakuje – śmieje się autor materiałów.

Telewizja od kulis

100 tysięcy subskrybcji kanału marki to w Polsce pewnego rodzaju wyjątek. Komunikacja marek nie wiąże się najczęściej z długofalowym budowaniem stałych widowni. A takie podejście do sprawy ma wiele zalet, przede wszystkim zaangażowanie klienta. – Bo kluczowa w treściach na YT jest autentyczność. Chcemy dostarczać widzom jak najwięcej treści eksperckich, tego po co do nas przychodzą. Za tym właśnie idą benefity dla OTOMOTO – tłumaczy Domagała.

Oprócz kanału w portalu YouTube i jego zakładki społecznościowej, Marcin od ponad roku prowadzi również grupę dyskusyjną na Facebooku. Tam rozmowy o motoryzacji wszelakiej nie kończą się nawet w środku nocy.

 

Z okazji przekroczenia poziomu 100 tysięcy subskrybentów Marcin Domagała nagrał okazjonalny klip. Uwaga. Niestety nie da się go „odzobaczyć”.

Pochłaniając wiedzę motoryzacyjną z Motopedii przyjmujesz do wiadomości, że używamy plików cookie i podobnych technologii do ulepszania i dostosowania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Dowiedz się więcej. Pamiętaj też, że możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.