Young man enjoys success on top of a cliff

Łukasz Borowicz

19 maja 2021

Ranking Liderów Motoryzacji OTOMOTO – edycja II

Wszyscy kochają rankingi. Zestawienia najlepszych w swoich kategoriach od zawsze rozpalają wyobraźnię, motywują ambitnych, wywołują emocje, wzniecają rywalizację, a nawet “klikają się” w Internecie. Dla uczestników to wyścig po miejsca na podium, glorię i chwałę oraz czasem zapisanie się na kartach historii. Dla obserwatorów to przede wszystkim wiedza. Wiedza o tym, kto (lub co) jest najlepszy, czego można się spodziewać i np. na kogo postawić następnym razem. Dla obu stron to wielka wartość, a największa – jak to zwykle bywa – dla samych zwycięzców.

Najlepsi z najlepszych – to jest na czasie

Rankingów w świecie motoryzacji nie brakuje. O laury rywalizują producenci samochodów w takich zestawieniach jak Car of the Year, European Car of the Year, Internetowy Samochód Roku itd. Ale nie tylko oni. W szranki w Polsce stają profesjonalni sprzedający, między innymi w zestawieniu TOP 50 organizowanym przez DCG Dealer Consulting i IBRM Samar, czy Internetowy Dealer Roku 2021 organizowany przez DCG Dealer Consulting i patronowany przez OTOMOTO. W 2019 roku przedstawiciele serwisu ogłoszeniowego również zaprosili swoich klientów do udziału w swoim zestawieniu. To Ranking Liderów Motoryzacji. Jego kolejna edycja właśnie wystartowała.

– Pierwsza odsłona zaskoczyła nas tym, z jakim zainteresowaniem branży się spotkaliśmy – wspomina Agnieszka Czajka, general manager OTOMOTO. – Mimo, że jej finał, w postaci uroczystej gali, nie mógł się odbyć ze względu na wybuch pandemii, otrzymaliśmy wiele sygnałów, że to inicjatywa warta kontynuacji. Z tym większą przyjemnością rozpoczynamy drugą edycję i marzymy, by finałowa ceremonia wręczenia statuetek i nagrodzenia owacjami zwycięzców odbyła się w bezpiecznych warunkach. A w zależności od okoliczności zorganizujemy ją na żywo lub online, czyli w naszym naturalnym środowisku. 

Ranking Liderów Motoryzacji – pokaż jak dbasz o klienta

Formuła Rankingu Liderów Motoryzacji nie uległa znaczącym zmianom, choć – jak to zwykle w przypadku młodych projektów bywa – nie zabraknie również nowości. OTOMOTO za cel stawia sobie promowanie i wyróżnianie podmiotów, które:

  • dbają o wzmacnianie i budowanie pozytywnego wizerunku branży motoryzacyjnej,
  • przykładają wagę do stałego podnoszenia jakości relacji z klientem,
  • promują wartości sprzyjające poprawie transparentności rynku moto w Polsce.

W skrócie: to projekt dla tych, którzy dbają o najwyższe standardy.

Uczestnicy będą oceniani w trzech podstawowych kategoriach w podziale na dealerów samochodów nowych i używanych. Co ważne – przygotowano również klasyfikację, która ułatwi udział sprzedawcom zrzeszonym w sieciach dealerskich. Warto zwrócić uwagę na kategorię Lider Dobrych Praktyk. To tutaj nagrodzony zostanie Dealer, który dba o jakość swoich usług, stosuje najwyższe standardy transparentności sprzedaży, które umożliwiają wstępną zdalną weryfikację historii pojazdu, a także może pochwalić się nienaganną obsługą klientów.

Sprzedaż auta, wręczenie kluczyków - Ranking Liderów Motoryzacji
Magiczny moment – wręczenie klientowi kluczyków do samochodu. Wszystko co wydarzyło się przed nim jest jednak równie ważne. I właśnie to OTOMOTO sprawdza w Rankingu Liderów Motoryzacji

Interesująco prezentują się także kategorie Lidera Popularności oraz Lidera Jakości Ogłoszeń. W tych przypadkach zwycięzcami zostać mogą sprzedający z najlepszym dopasowaniem własnej oferty do potrzeb rynku. Ponadto z wyczerpującymi opisami ogłoszeń, czy sprawnym kontaktem z kupującymi. 

Czas trwania Rankingu Liderów Motoryzacji

Ranking Liderów Motoryzacji podzielony jest na trzy etapy. Do końca maja trwa proces rejestracji. W dalszej części przeprowadzona zostanie weryfikacja zgłoszeń, po której rozpocznie się część gromadzenia punktów przez uczestników. Wszyscy zakwalifikowani uczestnicy startują z tego samego poziomu i mają realny wpływ na swoją finalną lokatę. Punkty zdobywają poprzez swoją aktywność w OTOMOTO, np. dodawanie zdjęć, specyfikacji technicznej pojazdu czy nr VIN w ogłoszeniu. 

Udział w RLM jest bezpłatny. Przystąpić do niego może każdy klient biznesowy serwisu OTOMOTO. Warunek? Średnia miesięczna kwota wystawień i promowań wynosi łącznie nie mniej niż 3000 zł netto za 6 ostatnich okresów rozliczeniowych poprzedzających moment przystąpienia do rankingu.

Więcej o RLM tutaj >>>

Zwycięzcy I edycji Rankingu Liderów Motoryzacji 

Samochody Używane

Grupa AAA Auto – Lider popularności OTOMOTO
Bawaria Motors Group – Lider kontaktu OTOMOTO
Plichta Sp. z o.o. – Lider jakości ogłoszeń OTOMOTO
Prime Car Management S.A. – Lider dobrych praktyk OTOMOTO

Samochody Nowe

Motorpol Wrocław Sp. z o.o. – Lider popularności OTOMOTO
Bawaria Motors Group – Lider kontaktu OTOMOTO
Superauto24.com – Lider jakości ogłoszeń OTOMOTO

Pochłaniając wiedzę motoryzacyjną z Motopedii przyjmujesz do wiadomości, że używamy plików cookie i podobnych technologii do ulepszania i dostosowania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Dowiedz się więcej. Pamiętaj też, że możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.